A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Люботинський інклюзивно-ресурсний центр" Люботинської міської ради Харківської області

Важлива новина!

Дата: 01.09.2023 15:49
Кількість переглядів: 36

Фото без описуЗ 1 вересня 2023 року розпочала свою роботу Комунальна установа «Люботинський інклюзивно-ресурсний центр» Люботинської міської ради Харківської області.

 

Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Наразі КУ «Люботинський інклюзивно-ресурсний центр» забезпечений такими фахівцями:

директор – Нечипоренко Тетяна Петрівна;

фахівці (консультанти):

          вчителі-логопеди – Береза Лідія Михайлівна та

Голуб Світлана Володимирівна;

          вчитель-дефектолог – Гадяцька Світлана Олександрівна;

          практичний психолог – Гаєвська Людмила Валентинівна.

Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

- у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

- у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

5) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

6) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

7) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

8)  надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання та інші.

  

Документи, які необхідні для проведення комплексного оцінювання дитини:

 

- заява батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами;

- свідоцтво про народження дитини;

- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників, місця проживання;

- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності).

Якщо дитина здобуває дошкільну, загальну середню освіту до заяви батьків можуть додаватись: психолого-педагогічна характеристика, затверджена керівником закладу; зошити з рідної мови, математики, малюнки; інші документи щодо додаткових обстежень дитини.

Якщо дитина вже отримувала психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги, то надаються: попередні рекомендації  ІРЦ та висновок відповідних фахівців про результати роботи із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з ІПР (індивідуальною програмою розвитку).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора